ağlayan kızın yanında bekleyen kızlar

sevgilisinden ayrılan x şahsının başında bekleyip sözde ona destek olmaya çalışan ama özde umurlarında bile olmayan kızlardır. x şahsının gözlerinden akan gözyaşları karşısında tek yaptıkları omuzuna dokunup "ya ağlama yeter" demeleri. samimiyet sıfır dostluk ise hiç yok.
hocam x kişisi ağlıyor bizde onunla beraber çıkabilir miyiz ile başlar. kızlar tuvaletinde 3 ile 5 dakika arası süren ağlama partisi, ağlama kanka değmez diyen birinin olmasıyla son bulur. ve derse girmemek adına yerini dedikodulara bırakırken, ağlayan kız bile niçin ağladığını unutur. o derece gereksiz ve ilgi çekme amaçlıdır yani.
bu kızlarımızı bir de işlerini o kadar ciddiye alırlar ki yanlarına yaklaşıp yardım edilecek bir durum varsa sizi öyle bir uzaklaştırırlar ki sanki olay yeri inceleme ekibindendirler.
genellikle yavşaklık yaparak ağlayan kızı doldurur ve kız bir hışımla sevgilisinden ayrılır.. sonra erkeğinde kıza karşı güveni zedelenir ve kıskanç arkadaşlar amacına ulaşır, sonrası klasik zaten..
İletişim - Kurallar