burger king vs mcdonald's

burger king'in kazanacağı düellodur.. aksini iddia eden ibnedir...
mc dururken burgerking yiyen köylüdür arkadaşlar
hangi ateş beni çağırıyorsa o
ben ikisini de beğenmiyorum. doymuyorum arkadaşlar ikisinde de. hep aç kalkıyorum.
kfc popeyes varken neler yiyorsunuz yahu
carls jr varken tercih edilmemesi gereken fast food zincirleridir
mcdonald’s ve burger king fakir fukara isidir.

bizim köyde burger “pino” da yenir diyerek versusa yeni bir boyut getirmek istiyorum.
mc donalds anlık keyifler getirirse de burger king açık ara amına kor. dünya üzerinde big kingden daha lezzetli bi hamburger yapılamaz.
burger king her türlü siker atar mapus yatar
hayatında hiç double quarter pounder yememiş insanlar mc kötüleyemez yiyen zaten kötülemez.
burger kingin hamburgeri mc in patatesi.
big king'in olduğu bir taraf her zaman kazanır
daha önceleri mc efsaneydi ama suan burgerking siker atar net jdhdnd
fiyat/performans(doyuruculuk) olarak her zaman burger king öndedir.
burger siker atar aksini iddia eden at eti yiyodur sjnshd
mcdonald's in hamburgeri burger king in patatesi olarak katılmak istediğim anket sorusu.
ikisi de gayet sağlıksız olduğu için tercih etmemekteyim.
en güzeli mahalledeki dönerci dayıdır.

(bkz:ne vereyim abime)
patateste burger king, hamburgerde mcdonalds
burger king vazgeçilmezdir yaaa .
net burger king konu tartışmaya kapalı