ilk buluşmayı mahveden şeyler

bence kadın dediğin oturaklı olucak ya
ilk buluşmayı mahveden şeyler arasında buluştuğun hanımefendiye "ne kadar oturaklısın" demek olabilir.
ortamda taraflardan birinin eski sevgilisine denk gelmek olabilir.
söylenen yemeklere öküz gibi abanmak. yapmayın. önünüzden kaçırmıyorlar yahu.
karşıdaki bayanın tuvelete gitmek için kalkması ve erkekler tuvaletine girmesi üzerine eldeki bira ile ölmeyi beklemek
mekana selamın aleyküm diyerek girip elmalı nargile söylemek bu arada şefim yengen kurudu be seri köz getir
benim eski sevgilim... diye başlayan cümleler
saat geç oldu ya kalksak mı
(elini mi sıksam, sarılsam mı, yanacığına ufak bir buse mi kondursam)
tam sohbetin en koyu anlarındayken eski sevgiliyle karşılaşmak ya da eski sevgilinin araması .
sıcak çikolatayı üstüne döküp, saf saf bakıp, susup, utanıp “yaaaa ben de üşümüştüm zaten ha ha ha.” demek.
hesap konusunda uzun uzadıya tartışmak olabilir. neticede ikiniz de bir şeyler yediniz. ortak ödeyin işte, zorunuz ne!
konuşacak bir şey bulamayınca oluşan sessizlik
kesinlikle bira içilmemesi, kafan biraz matiz olursa ota boka takmaz dilediğiniz gibi konuşursunuz aksi takdirde karşı tarafın çayı içişini bile analiz edersiniz..
hesabı paylaşmamak olabilir
ben çok kıskanç biriyim denmesi
sakız abi, sakız beni annemden babamdan bile soğutan bir şey adam yanıma sakızla geliyor abv
yersiz cekingen davranislar, date'in hesabi paylasmaktan uzak tutumu ve kararsiz hareketler sayabilecegim durumlardir
eski sevgililerin bahsi geçmesi
sürekli eski sevgiliden bahsetmek
telefona sosyal mecralardan farklı farklı kişilerden devamlı bildirim gelmesi
özensiz hazırlanmak
kusmak
sarhoş olup saçmalamak
gözlerinin içine ilk kez kadın/erkek görmüşçesine bakmak
karşıdakinin ilgi alanı dışındaki konulardan konuşup susmak bilmemek
en azından ilk buluşmamızda hesabı ben ödeyeyim demek (bu kadar açık sözlülüğe gerek yok)
mekana girerken/çıkarken kapıyı tutmamak, önden buyur etmemek
yemeğe abanmak
şimdi biz neyiz? sorusunu yöneltmek
mekanda birileriyle bakışmak/bakmak
hesabı ödemeye asla yeltenmeyen kadın olmak (cinsiyetçilik olarak algılanmasın bazı kadınlarda erkek dediğin hesabı öder anlayışı malesef mevcut)
benim hakkımda ne düşünüyorsun sorusu
kaç kişiyle sevgili oldun/yattın sorusu
alkolün etkisiyle geyirmek,kusmak. oldu bir de sıç.
  • /
  • 2
İletişim - Kurallar