ilk öpüşme anısı

ne olduğunu anlayamamıştım. şok ve o güzel his... unutulmaz.
her şeyin ilki gibi bunun da ilki güzeldir. pek bir şey anlaşılmaz ama olsun.
çoğu insana göre daha geç bir yaşta lise sonda başıma gelmiş olaydır. normalde insanlar lise sonda 18 yaşına girmesine rağmen ben erken yazıldığım için 17. yaşımı kutluyordum. sevdiğim kız hediyeleri vermek için boş bir sınıf bulur ve en son olarak da öpücük ile taçlandırmak istemektedir. ikimizin de ilk deneyimi olacağı için oldukça heyecanlıydık. diğer hediyeleri açtıktan sonra birbirimize sarılıp dudaklarımızı birleştirdik. aklımdan geçen ilk düşünce "oha lan oha ben şimdi ciddi ciddi öpüşüyor muyum? öpüşmek böyle bir şey miymiş lan? hem de doğum gününde hayatta unutamazsın sen bu anı. ne kadar da güzel bir duyguymuş öpüşmek. sonsuza kadar öpüşebilirim" oldu. izlediğim filmlerden (!) mi dersiniz bilmem de ben gayet düzgün bir şekilde öpüşürken karşımdaki dişlerini sürekli bana çarpıyordu. yine de o an büyüsünü bozamadı şahsımca. velhasıl öpüşme faslı bittiğinde bunun sadece bugüne özel olduğunu ve bir daha olmayacağını söyledi ama ne demiştim öpüşmek dünyanın en güzel şeyi olabilir ve bu fikirde yalnız değildim.
şubat ayında buz gibi havada aşırı terlememe sebep olan olaydır. ilkler guzeldir
20 yaşına girdim ve hala ilk öpüşme anım yok ...loser...
regl dönemindeydii sanırım..fırsatı bilip yapışmıştım ki başıma bela da aldım o kızdan dolayı..yani beyler fırsatları kaçırmayın
abi çok kötüydü tam ergenliğin zirvesiydi, hatırlayınca bile sivilcem çıkıyo. partnerim çomarın tekiydi zaten
sevgilimle birlikte uyuduğumuz ilk gece ne olduğunu anlamadan dudaklarıma minik bir buse kondurdu utangaç bir hızlılıkla sonrasında ona sarılıp dakikalarca öpmüştüm bir yandan anın tadını çıkarırken bir yandan öpüşmek böyle bişey mi diye düşünmüştüm
bir erkek olarak cocukken tiksindigim eylemdi. bir kıza bunu söylemiştim şap diye çekip başlamıştı
''aa bu böyleymiş'' dedirtmişti.
klasik sinema ayağı ve filmi hatırlamaman
ıgrencti. guvendigin birinin seni zorla kendine çekmesi ve istemediğin onca şeyin yanında bunu da yapması. hayatım boyunca unutamayacağım olaydır. kabuslarima girmiş, uykusuz bırakmış ve aglatmistir. ilk kez idi ve öyle kötü idi ki bir daha hiç yaşanmasın istedim. hatırladıkça bile gözlerimi dolduran bir anıdır.
hatırlamak istemediğim uzun yıllar önce başıma gelen iğrençlik.
kalbin hızlı hızlı attığı, dudağın milli olduğu anı.. o zamanlar bir öpücük mutlu olmaya yetiyordu bize..