kütüphaneye şortla gelen eleman

dün geceden sabahlamisim gözlerimden uyku akıyor uyumamak için kendimi zor tutuyordum sınava odaklanmaya çalışiyordum sonra bir baktım etrafımdaki insanlar gülmeye başladı neye güldüklerini anlam veremedim sabah sabah bu ne enerji dedim kardeşim . her neyse etrafa bir baktım oda ne , aralık ayındayiz buz gibi bir hava 8.30 da 5 karış şortla etrafta oraya buraya giden eleman ulan kız olsan anlarım yanıyor bu diye ama erkek olunca garipsedim dedim ulan bu ne diye . hayır kişisel tercihlerine saygı duyuyorum ama bu şekilde insanların gözüne batmak için verdiğin çaba nedir ? milletin seninle dalga geçmesi bu kadar hoşuna mı gidiyor ne yani ? dalga geçmek için yazmıyorum buraya ama cidden o kadar absürt bir şort ile oranı buranın sergilemen seni cool yapmıyor dostum bil istedim .
benim de dikkatimi çekmiş eleman. marjinal duruşunu takdir etmek ve buna söylenenlere karışmayın oğlum diyerek telkin vermekle birlikte kendisinin ders çalışırken sandalyeye oturmayıp çantasını yere koyarak bir diziyle çantasına yaslanıp diğer dizini de dik bir şekilde tutarak ders çalışmasının sebebinin squad yaparak şekillendirdiği poposunu göstermek olduğu düşünüyorum. tamam squad yaparak popo şekillendirmek zor bir şey ama squad yaparak popo şekillendirdin diye bakın ben squad yaparak popo şekillendirdim diye bağıran hareketler yapıp squad yaparak şekillenmiş popoyu insanların gözüne sokmak abes kaçıyor.

ayrıca adettendir, vurduruyordur.
hay sikem sizi. bırakın artık kardeşim insanlar nasıl mutluysa öyle giyinsin. bir salın da
ya geçen otobüste kulaklığı takılıyken dans ediyordu o çocuk. aklıma "müziğin sesini duymayanlar dans edenleri deli sanıyor" vecizesi geldi. insanlar garip garip baktılar sinir oldum. biri bişey dese de atlasam diye beklemedim dersem yalan olur. benim yapamadığımı yapmaya devam eder umarım, müziğin sesini her zaman duyar.
ya ben bütün bu kararlara saygı duyuyorum; tabiki tercih meselesi de kışın ortasındayız; altta atlet, üstte tişört, onun üstünde sweatshirt yapuşturmuş; pantolonun altına da efendi gibi içliğimi giyip üzerime montumu atmışım yine de zangır zangır titriyorum, adam kalkmış diyor ki ‘ ya ben üşücem sanırım’ sanırım mı? yok ya niye üşüyesinki aralığın ortasında saçmalama lütfen :)
İletişim - Kurallar