simge barankoğlu

allahım başımıza buda mı gelicekti dedirtecek cinsten bir insan.

instagram sayfası reklam panosuna dönmüş durumda. insanlar neden hala takip ediyor anlamış değilim.
cevabı ne yazık ki çok basit (bkz:meme)
erkeklerin acizliğini bir kez daha gösteren xx kromozomu.
geçen ismini bilmediğim için stalkladım instagramını. iyi, güzel, konuştuğu, konuşmadığı her video veya fotoğrafı yılan emojisiyle koymuş. videolarda herhangi bi espiri komiklik şaka falan yok şarkı söylüyor. sürekli makyaj yapıp aynı duvarın önünde evde fotoğraf çekinmiş. gerçekten çok vizyonsuz. yaratıcı biri bile değil artık takipçisi çok olan insanların yaptığı gibi reklam yaparken bile bu iğrenç repliğini kullanıyor. çıkış videosu da komik değildi nasıl buralara geldi anlamıyorum.
neyse sadede gelecek olursak o sesini cırtlatıp çektiği iğrenç videoyu orda burda duyduğumda sinirden yumruklarımı ısırıyorum. komik bulanın kendisine saygısı yoktur.
bakınca hiçbir şey bulamadığım. boş muhabbet ve uçkur uğruna fenomen olan zat.
(bkz:korktun mu diyen kız) heavy falcon'un mars yörüngesine fırlatılışından daha fazla takipçisi ve fenomeni olduğunu düşündüğüm, everest üstünde umelere ilham çalan gereksiz kişi.
lafta herkes nefret ediyo ama kızın beğenileri yorumları tam. nasıl pis memeseversiniz hiç belli değil,sormayın
en son korse reklamı için ince belinden bahsederken reklam yapmış şahsiyet.belinin inceliği kalınlığı beni çok sallamaz ama reklam verene üzüldüm,genel güzellik algısına uymayan belden prim yapıyorlar.
intagramının hep bir elden şikayet edilip kapatılması gerektiğini düşünüyorum,ülkecek rahatlarız..
gerçi boş beleş insan çok ya neyse
ömceeek kooktun mu diyerek fenomen olan çoğu videosunda türkçe bilmediğini veya bilmiyor gibi yaptığını düşündüğüm aydınlı kadın. dudaklarını makyajla olduğundan dolgun göstermese, fondöteni casper olana kadar sürmese, eyelinerı allahu ekber dağlarına kadar çekmese veee dekolte vermese takipçilerinin çil yavrusu gibi dağılacağına eminim
bir tutam mide bulantısı.
daha dün ilk ve son defa gördüğüm zat. tamamen gereksiz bana kalırsa. gereksizliğinin yanında tükettiği oksijen de cabası.
her videosunu ve reklam işbirliklerini çok başarılı bulduğum korktun mu videosuyla gönüllere taht kurmuş aklın azmin ve güzelliğin türk kadınında birleşmesini mutlulukla seyrettiren internet fenomeni. youtube a da giriş yapıyormuş yavaştan.hayırlı olsun
yahu açmayın böyle başlıklar. merak edip bakıyorum sonra. tamam yokluktayız ama iki meme görücem diye bu kadar eziyete de deymez. bu nasıl bir insan ya. google'ye yazdığım güne lanet olsun.
o kadar gereksiz bir insan ki. başlık açılması bile saçma
anlam veremediğim insan tipinin en iyi örneğidir kendileri...
çok kolay yönlendirilen biri olduğunu düşünmekle beraber gıcık olmak veya sinirlenmekten öte ben üzülüyorum bu genç kıza ya. sanki millet ne isterse yapabilecek gibi bir potansiyeli var. umarım merve taşkın’a dönüşmez. vallahi çok tehlikeli.
 resim


akıllara getirendir.
mizahı ve güzelliğini kendisinde birleştiren bir sosyal medya fenomeni. gerek hitabet yeteneği, gerek hareketlerinin birbiriyle uyumu olsun, gerçekten kaliteli içerikler üretmesini sağlıyor.uzun yıllar sosyal medya aracılığıyla hayatımızda kalır umarım.
bu başlık neden açılmış bilmiyorum ama eski sevgilim kendisi. hayatımdaki büyük utançlardan biridir. herkese de söylemem hee
kürdo kaşlarıyla,çıkarmak bilmediği o iğrenç makyajıyla 500 kilo olmasına rağmen hala utanmadan sıkılmadan o götüyle twerk yapmaya çalışmasıyla beni delirten hanımefendi.
bunu ünlü yapan beyazıt öztürk ve ekibine ayriyeten teşekkür ediyorum
her yerde karsima cikan memeleri erkek olan beni memeden sogutmustur.
kendisini izleyen, beğenen insanların akıl ve ruh sağlıklarını sorguladığım hanım kız. meme kullanmayı kendine misyon haline getirmiş, para kazanmanın kolay yollarını kadınlığı sayesinde bulmuş birçok insan evladından biri kendisi. bu kızı izlerken utanan kesimden biri olarak bir insanın bu kadar aptal olmasını, kendisini böyle aşağılık bir duruma düşürmesini asla algılayamayacağım.
  • /
  • 2
İletişim - Kurallar