üniversitemizde hukuk, veterinerlik, diş hekimligi fakültesi olmaması

çok büyük bir eksiklik oldugunu düşünüyorum,acilen açılmalı bence
ulan çük kadar mühendislik fakültesine 4546 tane bölüm ve her bölüme sadece 1i büyük olmak üzere 3 sınıf koyduğundan,36 kişiyi sıkış tepiş oturtan bi üniversite burası. bunların açılmasını istemem için en basitinden mühendisliğin genişletmeleri lazım.
hukuk fakültesi her üniversitede olmamalı zaten de. veterinerlik ve diş olsa güzel olurmuş
diş hekimliği fakültesi resmiyette var yakında öğrenci alır http://dishekimligi.comu.edu.tr
çomüye sövdüğüm bi yazıda herkesin eksi oy verdiği ama bana eksi verenlerin bu konuyu tekrar tekrar düşünmelerini istememi yardımcı kılan bir başlık oldu. fakülteler açılırken tmcileri unuttuklarını veya yoksaydıklarını düşünüyorum en temel 2 bölümü (hukuk ve psikoloji) açmamak ne demek kardeşim???
bu bölümleri okumadıktan sonra bunun üzerine düşünmek oldukça saçma. evet ben de dedim neden bir hukuk yok diye. fakat olmak zorunda mı? her üniversitede eğitim fakültesi var da ne oluyor...öğretmenler sanki çatır çutur atanıyor. yapmayalım...
edit diyetisyenlikte yok
beni oldukça yaralayan bir durum. açılması için bir adım atılacak olunursa bir mesaj uzağınızdayım vallahi.
oyunculuk bölümü de yok. aslında var ama akademik eksiklerden dolayı 2 senedir öğrenci alımı yapılmıyor. muhtemel bir ihtimal ile bu sene de öğrenci alımı olmayacak ve bölüm mezunlarından sonra kapanacak. kocaman kampüsümüz var ama akademik eksikliklerden dolayı bölüm açılmıyor açık olan bölümlerde kapanmaya doğru gidiyor. bu konuya bir şekilde el atılması gerekiyor
sosyal tesisimiz bile göt kadar.
İletişim - Kurallar