burhanaltintop

Durum: 98 - 0 - 0 - 0 - 23.07.2019 03:39

Puan: 1333 -

2 yıl önce kayıt oldu. 1.Nesil Yazar.

Henüz bio girmemiş.
  • /
  • 4

haline gülünecek insan

bi şekilde iphone alabilmiş ama spotify, netflix, onedrive ve benzeri aslında işine yarayabilecek ve hiç pahalı olmayan uygulamalara para vermekten şiddetle kaçınan insandır. sizin ben aklınıza sıçayım.

yılmaz özdil'in 2500 liraya satılacak olan kitabı

yılmaz özdil'in mustafa kemal kitabının sadece 1881 tane üretilmiş "özel" baskısı 23 ocak 09.05'te 2500 liradan satışa çıkacakmış.
soruyorum bunun dini sömürmekten ne farkı var? atatürk'ün bizzat kendisi nutuk'u yazmış zaten ve gayet ucuz ve ulaşılabilir bir halde günümüzde. adam resmen atatürk üzerinden para kazanıyor. gerçekten fikirlerini benimsemiş olsaydı böyle sağmazdı atatürkçüleri. yazık.

sahip olunan kitabı ödünç vermemek

kitaplarım bebeklerim gibidir. insanlar onlara "ödünç" verdiğimin bilincinde olsa ve okuduktan sonra hasarsız olarak geri verse neden vermeyeyim? yapmıyorlar işte ama kafalarını duvara sürttüklerim. sen isteyene kadar asla geri vermeyen mi ararsın (ki ben utandığım için istemiyorum ama onlar vermemekten utanmıyor düşünün) okurken kitabın ağzına sıçan mı ararsın yoksa "şey yha kitabı ben kuzenime vermiştim de o da arkadaşına vermiş kız da taşındı" diyen mi... sizin derdiniz ne lan? her şeyi geçtim emanate nasıl bu kadar hoyratça davranabiliyorsunuz oksijen israfları? bakın bu konuda çok dertliyim. vermiyorum lan kimseye kitap mitap. hatta kimse istemesin diye ulu orta okumuyorum, bahsetmemeye çalışıyorum, bir şekilde bahsettiysem de konuyu değiştiriyorum. ruh hastası ettiniz beni. ( iyilik edeni sikerler)

yazarların burçları ne

dünyanın en mükemmel burcu.

erkeklerin makyajsız kız severim tripleri

makyajlı ve makyajsız suratı ayırt edemeyen erkekler mi makyajsız kadın seviyormuş?

geline bağlanan kırmızı kurdela

rezalet, rezalet, rezalet... gelenek görenek adı altında devam etmemesi gereken iğrenç bir olay. baktığımızda geleneksel şeylerin çoğu zırva, o da ayrı bir konu ama bu olayın acil bitmesi lazım. bir de salak salak ağlıyorlar o kurdeleyi bağlarken, bana fenalık geliyor. çoğu insanın "bekareti değil saflığı temsil ediyor" diyerek savunmaya çalıştığı bu şeyin öyle olsa bile neden sadece kadınlara takıldığının sorgulanmaması ayrı bir vaka. ataerkil sistemi çok fazla içselleştirmiş erkekten daha iğrenç bir şey varsa o da ataerkil sistemin köpeği olmuş kadındır. çok büyük bir aşağılama bu kurdele olayı ve bu kadar normalleşmesi çok garip.

sevgilisinin geçmişine takılan erkek

özgüvensiz geri kafalı bir bireydir.

libidosu yüksek kadın

candır can. en önemlisi de normaldir. anormal olan toplum baskısı yüzünden hiç sevişmeyen, sevişmek istemeyen, seksten iğrenen (aseksüelleri tenzih ediyorum) mastürbasyon bile yapmayan, kendi cinselliğinden utanan kadınlardır. kadınlar tahrik olur, mastürbasyon yapar, sevişir. tabii ki ataerkil sistem bunu kabul etmek istemez ve bu yüzden böyle bir başlık var. :)

gaye su akyol

müziğini dünyaya duyurmak için çok da götünü yırtmaya gerek olmadığının, kaliteli ve özgün bir şey yaptığında zaten sevildiğinin güncel kanıtıdır.

kanserli kız çekiciliği

biri fasılcı mühendisi s*ksin artık. toplum için yapsın bunu.

kadınların çantasında ne var diye merak edenlere

sevilen youtube kanalları

daha çok yabancı dinliyorum ben ya diyen insan

ne tarz müzik dinlersin sorusuna bu şekilde cevap veren arkadaşlar ne yapmaya nereye varmaya çalışıyorsunuz bilmiyorum ama üzülerek belirtmek isterim ki yabancı müzik diye bi genre yok. bu soruyu soran insanlar dinlediğiniz müziğin tarzını merak ediyor. muhtemelen cool olmak için söylediğiniz bu cümle hiç de cool değil. hayır yabancı müzik derken popu da kastediyor olabilirsiniz, ki bizim poptan pek de üstün değil.

büyük ev ablukada

solistinin yalan dünyadaki orçun karakterini canlandıran bartu küçükçağlayan olduğunu öğrenince şoke olduğum gruptur. aklımın ucundan geçmiyodu yav.

yönetilmeyi seven insanlar

dostluklarınız neden bitti

ben onun dostu değilmişim.

kime saygı duyulmaz

özgürlükçüyüm diyip sadece kendisinin ve kendisi gibi düşünenlerin özgürlüğünü önemseyenlere.

destekli sütyen

artık kadınların her şeyi sizin için giydiklerini düşünmeseniz mi beyler?

biseksüel

panseksüellikle kesinlikle aynı şey değildir. biseksüller iki cinse de ilgi duyarlar ama bu ilginin oranı kişiden kişiye göre değişir. bazı biseksüller erkeklere daha fazla ilgi duyarken bazı biseksüller de kadınlara daha fazla ilgi duyabilir. hatta hemcinse duyulan ilgi çok az da olabilir ama bu cinsel eğilimin biseksüllik olduğunu değiştirmez. biseksüller evlendiklerinde bir tarafı seçmiş olmazlar, bu sadece aşık oldukları anlamına gelir. ayrıca biseksüller düşünüldüğü gibi partnerlerini aldatmazlar.

soğanlı menemen

ben menemene menemen demem menemen soğanlı olmayınca.

life is beatiful

*life is beautiful. filmin yarısı komedi diğer yarısı dramdır. aslında pek anlatmaya da gerek yoktur, çok iyi filmdir. izleyiniz efenim, tabii çoktaaan izlemediyseniz.

gereksiz tripler

trip zaten mal insanın yapacağı bir iştir. açık açık derdini söylemek varken çocuk gibi trip atmak da ne? bence bütün tripler gereksizdir.

mikro aldatma

microsu macrosu yoktur bu işin. başkasını aklından geçirmek de aldatmaktır başkasıyla seks yapmak da. asıl sorun sadık olacak kadar sevmediğiniz insanlarla birlikte olmanızdır.

göktürk üçlemesi

milliyetçi değilim, adamın yaptığı filmleri ve mini dizi olan börü'yü hayranlıkla izliyorum. bunu da heyecanla bekliyorum, adam en iyisini yapıyor çünkü. kendi kendisini geçiyor. evet son birkaç senedir milliyetçilik çok sömürüldü film/dizi sektöründe ama adam gerçek bir milliyetçi ve amacı bunu sömürmek değil.

yazarların ilk aşık olduğu yaş

  • /
  • 4

kız arkadaşına hesap ödetmeyen erkek

net enayiliktir, gereksiz polat alemdarcılık oynamaktır. kabul eden kızlar net gurursuzdur. aynısı bana olsa bu ayı kim ki benim hesabımı ödüyor derdim yani. erkek hesap ödeyince erkek oluyor, kız da bundan hiç rahatsız olmuyor. değişik.

yılmaz özdil'in 2500 liraya satılacak olan kitabı

kemalistlerin cübbelisi bu da.

biseksüel

oha ne kadar fazla bifobik entri girilmiş, şaşırdım.
arkadaşlar öncelikle çift cinsiyeti, kararsız veya hem ayranım dökülmesin falancı değiliz o konuda bi anlaşalım.
ikinci olarak da şunu söyleyeyim aç değiliz, doyumsuz değiliz. yani biseksüelliğin sebebi cinsel açlık veya doyumsuzluk değildir. götünüzden element uydurmayın.
biseksüel olmak demek aşık olacağı yahut herhangi bir şekilde çekim hissedeceği kişinin penisinin yahut vajinasının olduğunun zerre önemi olmaması demek. ben birinden hoşlanıyorsam cinsiyetinin bir önemi yok demek.
sorularınız varsa cevaplarım biseksüel bir birey olarak.

libidosu yüksek kadın

sokak ortasında çükünü kaşıyan dallama normal de, akşam mastürbasyon yapan kadın mı çok acaip?

kime saygı duyulmaz

az evvel okuduğum bir entryde biri 'tabiki etrafımda cübbeli sarıklı insanlar görmek istemiyorum' şeklinde bir şey yazmış. büyük ihtimal bunu söyleyen kişiyle isteyen şort giyer isteyen bikini, buna kimse karışamaz diyen kişi aynıdır. demem o ki söz konusu kendi çıkarları olduğu zaman adalet bekçisi kesilip konu başka birine döndüğünde yersiz eleştiride bulunan kişiler saygıyı gram hak etmeyen kişilerdir

kıyı avm

kız arkadaşına hesap ödetmeyen erkek

usül şöyledir, buluşmaya kim çağırdıysa nezaket kuralları doğrultusunda hesabı ödemeyi teklif eder. karşı taraf da reddeder ise alman hesabı ödeşilir mevzu biter olaysız dağılınır.

çünkü teklif etmek nezakettir, ısrar etmek kabalık

üniversitemizde hukuk, veterinerlik, diş hekimligi fakültesi olmaması

oyunculuk bölümü de yok. aslında var ama akademik eksiklerden dolayı 2 senedir öğrenci alımı yapılmıyor. muhtemel bir ihtimal ile bu sene de öğrenci alımı olmayacak ve bölüm mezunlarından sonra kapanacak. kocaman kampüsümüz var ama akademik eksikliklerden dolayı bölüm açılmıyor açık olan bölümlerde kapanmaya doğru gidiyor. bu konuya bir şekilde el atılması gerekiyor

karşı cinste bakılan ilk yer

profil fotoğrafına kendi resmini koyan yazar

kendini twitter vs gibi sosyal ağlarda zanneden yazar tipleridir.
ne yazık ki burası yazacaklarınızla öne çıkabileceğiniz bir platform. güzelliğinizle değil.

Toplam entry sayısı: 98

çanakkalede eksik olan şeyler

regl yerine regli denmesi

regl demenin zorluğundan kaynaklanır. hastalık denmesinden milyon kat daha iyidir.

kanserli kız çekiciliği

biri fasılcı mühendisi s*ksin artık. toplum için yapsın bunu.

unutulmaz kezban sözleri

"erkek dediğin karışıcak ya"

kadınların erkeklere tavsiyeleri

ister kaşlarınızı aldırın, ister beyaz çorap giyin, ister paçanızı kıvırın, ister dar pantolon giyin, isterseniz de makyaj yapın... ama kız arkadaşınıza kölenizmiş gibi davranmayın. ne giyip ne giymeyeceğine karışabileceğinizi düşünmeyin mesela, ya da nereye gidip nereye gitmeyeceğini, ya da kaçta gideceğini. korumak için, iyiliği için diye zırvalayanlar olacaktır, unuttuğunuz bir şey var ki kimsenin sizin korumanıza ihtiyacı yok. sevgilisinin saç boyamasına izin vermeyen bile gördüm yahu...

çanakkalede eksik olan şeyler

aşk

türkçe popa anlam katar, erik dalında hislendirir, yetmez şiir yazdırır, ağlatır, zırlatır, ulu orta güldürür. kısacası deli eder.

kadınlardan kadınlara tavsiyeler

kendinize birazcık saygınız varsa bir yere gitmek için ondan izin almanızı bekleyen ve benzeri hareketler yapan erkeklerden ayrılın. hiiç uzatmaya gerek yok, zaman israfı.

twitter

instagrama mükemmel fotoğraflar atmak için saatlerini harcayan insanların girmemesi gereken ortamdır. zira twitter'da her şey son derece gerçektir.

regl yerine regli denmesi

regl demenin zorluğundan kaynaklanır. hastalık denmesinden milyon kat daha iyidir.

çanakkalede eksik olan şeyler

twitter

instagrama mükemmel fotoğraflar atmak için saatlerini harcayan insanların girmemesi gereken ortamdır. zira twitter'da her şey son derece gerçektir.

şarap

aseton gibi tadı olan, beni hayal kırıklığına uğratmış bir içkidir.

cinsel içerikli film bağımlılığı

kardeş naptın? 7-8 saat nedir? günde 15 dakika yeterdi.

apateizm

agnostiklerin düşüncesi ya da herhangi bir şeyi düşünmüyor olması oluyor zannımca.